سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پل طبیعت تهران

سلام به همه ی دوستان گل سفر بانکی امروز می خواهم شما را با یکی از جاهای دیدنی پایتخت کشور عزیزمان ایران ، تهران آشنا کنم . اگر اهل شهر تهران هستید و تاحالا به پل طبیعت نرفتید و یا می خواهید به تهران سفر کنید پیشنهاد میکنم بازدید از پل طبیعت واقع در منطقه ی عباس اباد را به هیچ عنوان از دست ندهید. پل طبیعت تهران یکی از مقاصد گردشگری تهران محسوب می شود که گردشگران زیادی هم دارد.

پل طبیعت
پل طبیعت تهران توسط خانم لیلا عراقیان و علیرضا بهزادی طراحی شده و جالب است بدانید خانم لیلا عراقیان در هنگام طراحی این پل تنها 26 سال سن داشته و به گفته ی خودش در طراحی پل طبیعت از پل زیبای سی و سه پل الگو گرفته است. باید بدانید که سبک معماری پل طبیعت تهران ترکیبی از معماری قدیمی ایران و معاصر است و در کنار دیگر شاهکارهایی از جمله برج ازادی ، کاخ گلستان و... پل طبیعت نیز یکی از سمبل های شهر زیبای تهران محسوب می شود. در ساخت پل طبیعت تهران نکات هماهنگی با محیط زیست بسیار مورد توجه قرار گرفته و نحوه ی قرار گیری این پل به گونه ای است که درخت های کمی در آن محدوده قرار گرفته اند و این موضوع سبب شده که این پل عنوان دوست دار طبیعت و محیط زیست را به یدک بکشد. پل طبیعت نمونه ی یک پل خاص در خاور میانه محسوب می شود و تا کنون جایزه های زیادی را از آن خود کرده است . باید بدانید که پل طبیعت تهران بزرگترین پل عبور و مرور کشور عزیزمان ایران محسوب شده و از این جهت اهمیت بسیار زیادی دارد.همچنین این پل پارک طالقانی و آب واتش تهران را از طریق بزرگراه مدرس به یکدیگر مرتبط کرده است و این یکی دیگر از عوامل اهمیت پل طبیعت تهران است.

پل طبیعت تهران
پروژه ساخت پل طبیعت تهران در سال 1388 کلید خورد و در سال 1393 به اتمام رسید و 700 متر مربع مساحت دارد که از جاهای دیدنی تهران است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به قدم زدن ، کافه و رستوران گردی و همچنین عکاسی علاقه دارید به شما پیشنهاد میکنم بازدید از پل طبیعت تهران را به هیچ عنوان از دست ندهید. طبقه اول پل طبیعت تهران مملوء از کافی شاپ ها و رستوران های مختلف و متنوع است که می توانید بعد از یک پیاده روی دلچسب خود را به نوشیدن فنجانی قهوه و یا خوردن غذایی لذید و خوشمزه دعوت کنید و یک شکم گردی حسابی را تجربه کنید. طبقه ی دوم پل طبیعت تهران مکانی بسیار مناسب برای پیاده روی و کنار گذاشتن افکار بیهوده و دل مشغولی است ، راه رفتن روی کف پوش هایی از جنس چوب به همراه تماشای مناظر زیبا از شهر تهران و سبزی و طراوت درختان بی شک لحظات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد ، به شما اطمینان می دهم که هیچ گاه از رفتن به پل طبیعت پشیمان نخواهید شد.هر گاه از پیاده روی خسته شدید یا خواستید نفسی تازه کنید می توانید بر روی سکو های موجود در پل طبیعت نشسته و مناظر را تماشا کنید.

پل طبیعت کجاست
طبقه ی سوم پل طبیعت تهران که از طبقات دیگر کوچکتر است فضایی بسیار مناسب و دل انگیز برای عکاسی دارد پس پیشنهاد میکنم بردن دوربین عکاسیتان را به هیچ عنوان فراموش نکنید زیرا می توانید عکس های زیبا و هنری از مناظر طبیعی و فوق العاده خیره کننده را ثبت کرده ویقیناً بعدا با دیدن آن ها و یادآوری خاطرات پل طبیعت لبخندی بر لبانتان نقش خواهد بست. بازدید از پل طبیعت تهران رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ گونه پولی ندارید ، ضمناً هر روز از ساعت 6 صبح الی 24 نیمه شب می توانید به دیدن پل طبیعت بروید و از تماشای مناظر فوق العاده و پیاده روی در هوای مطبوع و دل انگیز نهایت لذت را ببرید. برای رفتن به پل طبیعت روش ها و وسایل نقلیه ی متنوعی وجود دارد مثل استفاده از اتوبوس ، مترو و یا تاکسی. اگر می خواهید با استفاده از مترو به پل طبیعت بروید باید سوار مترو شده و در خط یک هنگام رسیدن به ایستگاه حقانی از مترو پیاده شده و به سمتارک طالقانی بروید. اگر هم قصد استفاده از تاکسی را دارید باید بدانید تاکسی های زیادی در شهر تهران وجود دارند که می توانید سوار آن ها شده و به پارک طبیعت بروید که مناسب ترین راه ها ،راه های میدان ونک و سید خندان است. برای رفتن به پل طبیعت از طریق اتوبوس توصیه شده ترین راه این است که از سمت ولیعصر به ونک رفته و سوار اتوبوس هایی شوید که شما را به پارک های مجاور پل رسانده و از طریق ان ها به راحتیمی توانید از مل طبیعت دیدن کنید. آدرس پل طبیعت تهران:تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، پارک آب و آتش. اگر قصد خرید تور تهران را دارید حتما این پل را در برنامه خود قرار دهی.

پل طبیعت کجاست

اگر دوست دارید با مراکز خرید تهران آشنا بشید با ما همراه باشید.