سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آکواریوم استانبول جذابترین آکواریوم آسیا

آکواریوم استانبول مکانی است جذاب ، دیدنی و هیجان انگیز در کشور ترکیه که نمایی از زیبایی های دنیای زیر آب و دریا را به گردشگران نشان میدهد که اوج پیشرفت و تکنولوژی را به رخ تمام مردمان دنیا میکشاند، این آکواریوم بسیار بزرگ و زیبا و دیدنی که شهر استانبول ترکیه واقع شده است . مکانی که اگر به آنجا سفر کنید هرگز زیبایی هایش را فراموش نخواهید کرد، علت محبوبیت این آکواریوم، زیبایی و مدرن بودن آن است که باعث معروفیت آن شده است .

مشخصات آکواریوم استانبول

آکواریوم استانبول در سال 2011 در شهر استانبول افتتاح شد و به جرات می توان گفت که یکی از بزرگ ترین آکواریوم های مصنوعی جهان است، لازم است بدانیم که آکواریوم استانبول یک آکواریوم موضوعی است. حالا شاید برای شما این سوال پیش آید که آکواریوم موضوعی یعنی چه ؟؟ آکواریوم موضوعی یعنی اینکه از بخش های متفاوتی تشکیل شده است که نقاط مختلف جهان را نشان میدهد و به همگان معرفی میکند . مثلا اینکه یک بخش طوری طراحی شده است که فضای یک منطقه از یک مکان را به نمایش میگذارد . مثلا نوع ماهی ها ، نوع موجودات ، گیاهان و .... آن منطقه را نشان میدهد ، جاهای دیگر نیز همین طور طراحی شده است. مساحت آکواریوم استانبول حدود 22000 متر مربع است که در دو طبقه بنای زیبا ساخته شده است. اگر با تور استانبول به این شهر سفر کرده اید بازدید از این مکان در لیست برنامه ها وجود دارد.

آکواریوم استانبول

زیبایی های آکواریوم استانبول

با رفتن به استانبول و دیدن آکواریوم دنیایی از ماهی های رنگارنگ با گونه های متفاوت و موجودات دریایی و آبزی روبه رو می شویم و در حالی که در راهروهای این آکواریوم عظیم قدم میزنیم و به اطراف نگاه میکنیم می توانیم کلی اطلاعات از انواع موجودات دریایی و نوع زندگی آنها کسب کنیم . باید این را بدانیم که گونه های مختلف جانوری که بیش از 17000 گونه هستند در این آکواریوم نگهداری می شوند.  حجم آکواریوم استانبول بزرگ در حدود هفت هزار متر مکعب است بله همین طور است حجمی که اگر تصورش کنیم پی به بزرگی این آکواریوم میبریم .

آکواریوم استانبول یک مکان عالی و بی نظیر برای کسانی است که عاشق دنیای زیر آب هستند و عاشق پژوهش های علمی و شناخت موجودات زیر آب و حتی موجوداتی که در بیرون آبها و در نزدیک دریا زندگی میکنند نیز هستند میباشد وحتی کسانی که می خواهند خیلی راحت با چشم خود از نزدیک پی به قدرت لایزال خداوند ببرند می توانند به این آکواریوم باعظمت سفر کننید و لذت ببرند .

آکواریوم استانبول کجاست

مکان آکواریوم استانبول

خب دوستان عزیزم آکواریوم استانبول در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه در منطقه باکیر کوی در محله شلینکوی استانبول قرار دارد که از بهترین جاهای دیدنی استانبول است ،به دلیل نزدیکی به شهر استانبول تقریبا می توان گفت که مرکز استانبول است. این را فراموش نکنیم که اگر روزی به کشور ترکیه سفر کردیم حتما سری هم به آکواریوم استانبول بزنیم . والبته در کنار این آکواریوم باعظمت مراکز خرید و هتل های چند ستاره واقع شده است که به جذابیت ها و زیبایی های آنجا افزوده است امیدوارم اطلاعات خوب و کاملی در اختیار دوستانم قرار داده باشم که برای شما مفید واقع شده باشد .

آدرس آکواریوم استانبول