سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جاهای دیدنی قشم که در سفر باید از آن ها بازدید کنید

اکثر گردشگران به ایران مقصد شیراز و اصفهان را در برنامه های بازدید خود قرار می دهند. در حالی که دو جزیره زیبای قشم و کیش از بهترین مقاصد سفر خواهد بود. شاید خیلی از آن ها اطلاعاتی در مورد این دو جزیره شگفت انگیز ندارند و از ایران اطلاعات ناقصی دارند. این دو جزیره از مناطق آزاد تجاری محسوب می شوند و مسافران خارجی تا 14 روز احتیاجی به ویزا ندارند و به راحتی می توانند در این مناطق تردد کنند. یکی از راحت ترین روش های سفر به این جزیره خرید تور قشم است که به راحتی قابل دسترسی و است. جزیره دلفین شکل قشم بزرگترین جزیره ایران است و از نظر اکوتوریسم بسیار غنی است. جاهای دیدنی قشم بسیار زیاد و زیباست که دلیل سفر به این جزیره را داشته باشید. از جنگل و دره گرفته تا حیات وحش و آثار تاریخی از جذابیت های این جزیره است.

جزیره ناز

جزیره ناز در ساحل جنوبی قشم واقع شده است. وقتی دریا آرام است و موج کم است میتوانید روی شن های نرم که از صدف دریایی پوشیده شده قدم بزنید. در فصل مناسب این ساحل مکان مناسبی برای مسابقات ساحلی اتومبیل رانی است. اگر سریال پایتخت را دیده باشید جزر و مد معروف جزیره ناز در این فیلم کامل به نمایش در آمد. اتومبیلی که کنار ساحل پارک می شود و خانواده بی خبر از اینکه ماشین به تدریج به زیر آب فرو میرود و گرفتار می شوند. سفر با تور و استفاده از خدمات آن یکی از راحت ترین روش برای مسافرت است؛ یکی از پر فروش ترین تور های هرمزگان تور کیش است که سالانه در ماه تابستان گردشگران زیادی برای تفریح به این جزیره مراجعه می کنند و به عنوان یکی از پر بازدید ترین جاهای دیدنی قشم شناخته می شود.

جزیره ناز در قشم

جنگل حرا

یکی دیگر از جاهای دیدنی قشم جنگل حرا، است این جنگل در قسمت شمالی قشم و در پشت باله واقع شده. وسعت این جنگل 8000 هکتار است و زیست گاه گیاهان بی نظیری است. بعضی از این گیاهان بی نظیر و ریشه ها و بستر های لجنی هنگام جزر و مد ظاهر می شوند. ریشه حرا نمک دریا را تصفیه میکند و باعث میشود آب شیرین به برگها برسد.این جنگل مقصد بسیار مناسبی برای توریست هاست لاکپشت های دریایی،خرچنگ ، حواصیل و پلیکان از جمله حیواناتی هستند که در این منطقه زندگی می کنند.

جنگل حرادر قشم هرمزگان

جزیره هنگام

اگر دوست دارید بازی دلفین ها در دریا را ببینید باید سفری به جزیره هنگام داشته باشید. صبح زود قایق هایی توریستی برای خدمات به مسافرین آماده هستند. این نوع تفریح آنقدر جذاب است و تجربه جدیدی خواهد بود که برای همیشه در ذهن شما می ماند. دویدن غزال ها در ساحل و پرواز پرندگان نمایی بسیار زیبا برای شما رقم میزند. اگر به دلفین ها علاقه دارید می توانید از جزیره دلفین در ایتالیا بازدید کنید؛ این جزیره به شکل دلفین است، آب و هوای خوبی دارد و توریست های زیادی در هنگام سفر به ایتالیا از این جزیره دیدنی نیز بازدید می کنند. اگر با تور ایتالیا سفر کردید، لیدر تور توضیحاتی در ارتباط با آن مکان به شما ارائه می دهند.

جزیره هنگام در قشم

دره ستاره ها

مردم محلی در یک افسانه بر این باورند که یک ستاره به این منطقه برخورد کرده و سنگهایی که در این دره هستند از برخورد این سنگ بوجود آمده. بر اساس تحقیقات، این دره بر اساس بارش شدید و سالها فرسایش بوجدو آمده که از ماسه و سنگ تشکیل شده. پیاده روی در این دره و در میان سنگ ها و صخره ها آنقدر لذت بخش است که برای سفرهای بعدی مجاب خواهید شد. می توانید بعد از بازدید از این دره از مناطق تاریخی و دیگر جاهای دیدنی قشم نیز دیدن کنید

دره ستارگان در قشم هرمزگان

بندر لافت

بندر لافت در "باله" در کنار جنگل حرا واقع شده است یکی از قدیمی ترین جاهای دیدنی قشم می باشد. در این بندر یک معماری خاص برای تهویه طبیعی تعبیه شده که ما را یاد بادگیرهای یزد می اندازد. آب انبارهایی در این منطقه وجود دارد که آب تمیزی را برای شما ذخیره میکند تعداد در گذشته برابر تعداد روزهای سال بوده اما در حال حاضر به کمتر از 100 عدد تقلیل پیدا کرده.

بندر لات در قشم هرمزگان